جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح نشان دهنده وحدت ارتش و سپاه است

سردار صابری گفت: این همایش در مقابل جوسازی دشمنان است و نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند.

همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح نشان دهنده اتحاد ارتش و سپاه استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: این همایش نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح در کنار هستند.

وی افزود: این همایش در مقابل جوسازی دشمنان است و نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند؛ یعنی نه‌ تنها رقیب یکدیگر نیستند بلکه مکمل همدیگر هستند و با همدلی در کنار هم کار می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به اقدامات نیرو‌های مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور گفت: در مناطق سیل‌زده دیدیم که نیرو‌های مسلح یک‌دل در کنار هم به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

سردار صابری همچنین به سرانجامِ عناصری که زمانی در انقلاب نقش داشتند، اشاره کرد و افزود: شهید حججی با سن کم اسوه شد و در مقابل، کسانی هم در انقلاب بودند که عاقبت بخیر نشدند.

همچنین، سردار سیروس صابری در حاشیه همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح، گفت: سپاه پاسداران و همدلی در کشور دو مولفه قدرت ایران هستند و دشمن هر دو را مورد هدف قرار داده است.

سردار صابری افزود: دشمن با تروریست نامیدن سپاه سنگی انداخت و درپی نتیجه آن بود، اما باز نیز نقشه دشمن با شکست روبه‌رو شد.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: سیل اخیر نشان داد که مردم و نیرو‌های مسلح در کنار هم مشکلات کشور را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار