واکنش فروزان به حواشی اخیر

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتشار پستی در فضای مجازی به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتشار پستی در فضای مجازی به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

اظهارات زنوزی حاصل تفکرات مشاورانش است. پس از اشتباهاتم در پارس جنوبی رضاییان، مدیرعامل باشگاه فوتبالی بود می توانست مرا اخراج کند اما هرگز به تصمیمات خارج از زمین توجه نكرد و به من انگ تبانی نزد

با زمین چمن مصنوعی مشکل دارم؛ از این به بعد هرگز در زمین چمن مصنوعی بازی نخواهم کرد و از مربیانم می‌خواهم اجازه بدهند در این زمین‌ها، دروازه‌بان دیگری به میدان برود/نویر هم اینطور اشتباهاتی داشته اما کسی جرات نکرد به او بگوید تبانی کرده‌ای/ایا باید تاوان اشتباه سوگیتا و بقيه بازيكنان را من بدهم؟


بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب دروازه بان استقلال

از کتک خوردن شجاعی تا دور کردن هواداران خشمگین با ماشین آب پاش

بازیکنان تراکتور و پیکان از ورزشگاه خارج شدند


انتهای پیام/

واکنش دروازه بان تراکتورسازی به حاشیه های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
من علاقه زیادی به فوتبال ندارم اما دو صحنه بحث برانگیز از دید هر کس میتواند بیانگر این مطلب باشد که اقای فروزان به نفع تیم سپیدرود کارکرد.دوستان هرکدام از شما که پاس به عقب را دیدیداگه تو همین زمین چمن بودبد بهتراز اقای فروزان عمل نمیکردید حتی اگه برای بار اولتان بود؟دومین صحنه حرکت اقای فروزان مثل ژانگولرها چرخید و مثل حرکت همونایی بود که میان تو عصرجدید عمل میکنن.تبانی نبود اما چشم پوشی ایشان بود.از فوتبال حرفه ای فقط پولش حرفه ای است نزد فوتبالیستهای ما.
آخرین اخبار