برگزاری همایش رونق تولید در کرمانشاه

روابط عمومی اتاق اصناف کرمانشاه اعلام کرد: اتاق اصناف کرمانشاه همایش رونق تولید را برای معرفی تولیدکنند گان به بازار مصرف برپا می‌کند.

برگزاری همایش رونق تولید در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،روابط عمومی اتاق اصناف کرمانشاه اعلام کرد:  همایش رونق تولید زمینه ساز حرکت پویای بخش تولید در استان پر از فرصت کرمانشاه است اتاق اصناف کرمانشاه طرح بزرگ رونق تولیدرا اجرا می‌کند.

همایش رونق تولید در کرمانشاه بخش‌های جذابی دارد که به همین دلیل رویکردی متفاوت نسبت به بسیاری از نمایشگاه‌های مرسوم را در پیش می‌گیرد.

یکی از اقدامات جالب این نمایشگاه جذب سرمایه گذار برای حمایت از تولیدکنندگانی است که ایده‌های ناب و دانش بنیان دارند.

رونمایی از نرم افزار جامع اصناف کرمانشاه راه دسترسی مشتری به اصناف را در کانالی مطمئن هموار می‌کند و زمینه وقوع بسیاری از تخلفات اینترنتی را کاهش می‌دهد و از سویی کاهش هزینه‌های تردد را درپی دارد.

بخش جانبی نمایشگاه نیز برپایی کارگاه‌های آشنایی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با رسانه‌ها است تا با تعامل دوسویه بتوانند بازار مصرف وسیعی برای خود ایجاد کنند.

استان کرمانشاه با داشتن فرصت معادن، صنایع، کشاورزی، جاذبه‌های توریستی، ومرز‌های مشترک با کشورعراق مکانی مناسب برای تولید کالای ایرانی است که سعی می‌کند شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری محقق کند.

 

انتهای پیام/ز


معرفی تولیدکنند گان به بازار مصرف  در همایش رونق تولید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار