بارش برف و باران آسمان خراسان رضوی را فرا می گیرد

بارش باران و برف از فردا سه شنبه خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و تا روز‌های پایانی هفته جاری ادامه دارد.

بارش برف و باران آسمان مشهد را فرامی گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،یحیی قاینی پور رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش‌های پراکنده باران و برف در خراسان رضوی، گفت: باران که طی روز‌های اخیر در خراسان رضوی آغاز شده است از فردا سه شنبه شدت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بارش باران در نوار شمالی و شرقی استان بیشتر به صورت رگباری رخ می‌دهد و در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف و باران پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش‌ها طی این مدت در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه همین هفته رخ می‌دهد.

قائنی پور افزود: دمای هوای خراسان رضوی طی دو روز آینده نسبت به امروز کاهش می‌یابد و از میانگین دمای هوا در نیمه شمالی استان طی این مدت حدود پنج درجه و در نیمه جنوبی خراسان رضوی بین هشت تا ۱۰ درجه کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی در این مدت به صفر تا سه درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز چهارشنبه به ۱۰ درجه خواهد رسید.

قاینی پور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند.

وی تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف. س
 

بارش برف و باران در خراسان رضوی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.