عملیات آشکار سازی ۳ مدرسه در سال گذشته انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برای ایمن سازی فیزیکی، در سال گذشته ۳ مدرسه در حاشیه راه‌های استان عملیات نمایان سازی و نصب تابلو‌های ایمنی صورت گرفت.

عملیات  آشکار سازی ۳ مدرسه در سال گذشته انجام شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مهم‌ترین اقدامات ایمنی و ترافیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در سال ۹۷ را تشریح کرد و گفت:درمورد ایمن سازی فیزیکی، این اداره کل در سال گذشته ۳ مدرسه در حاشیه راه‌های استان عملیات نمایان سازی و نصب تابلو‌های ایمنی را انجام داد.

وی بیان داشت: درسال ۹۷ اجرای طرح ایمن سازی راکبین موتورسوار در سطح استان شامل: شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، صحنه، بیستون، سنقر، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور در دستور کار گرفت که با توزیع ۳۵۰ عدد کلاه ایمنی و همچنین نصب شبرنگ‌های مناسب در محور‌های مواصلاتی نسبت به آگاه سازی راکبین موتورسوار اقدام گردید.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: در بخش آموزش و فرهنگ نیز اداره ایمنی و ترافیک با محوریت ارتقاء فرهنگ ترافیکی و با همکاری ارگان‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و قرارگاه پلیس راه، جامعه هدف را شناسایی و نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی با استفاده از گروه‌های نمایشی، مربیان و توزیع کتابچه‌های آموزشی اقدام نمودیم.

وی  بیان کرد: در جهت افزایش اثربخشی اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک با برگزاری مسابقات و اهداء جوایز در ۳۵ مدرسه از مدارس واقع در حاشیه راه‌های استان انجام شد که امیدواریم در سال ۹۸ نیز این طرح را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 

اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار