قتل بی رحمانه مادر به دست پسرش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت و چندی پیش اقدام به قتل مادرش کرده بود، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

قتل بی رحمانه مادر به دست پسرشبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمدرضا آمویی  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: چندماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه خانمی ۵۴ ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر ۳۹ ساله اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری‌هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.

سرهنگ آمویی بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی‌ها انجام گرفته صراحتا به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فرد قاتل مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرائم رد پای اعتیاد پیداست.

سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه‌ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

پسر قاتل دستگیر شد

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار