قاتل بانوی صحنه‌ای دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که چند روز پیش اقدام به قتل خانمی ۶۸ ساله در یکی از محلات شهر صحنه کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : چندی پیش وقوع یک فقره قتل به پلیس گزارش شد که طی آن خانمی ۶۸ ساله پس از خروج از منزل توسط سلاح سرد (چاقو) مورد سوء قصد قرار گرفته و جانش را از دست می‌دهد.

وی گفت : پس از دریافت این گزارش، ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان صحنه تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل آغاز و سرانجام موفق شدند این فرد را شناسایی کنند.

آمویی گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی فرد قاتل را که جوانی ۳۴ ساله بود به دام انداخته و دستگیر می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: فرد قاتل در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرده که قصد سرقت کیف دستی همراه خانم ۶۸ ساله را داشته است.

وی گفت: متهم به قتل پس از آنکه با مقاومت مقتول روبرو می‌شود با چند ضربه چاقو وی را مجروح و اقدام به سرقت کیف دستی همراه وی می‌کند که ضربات وارده منجر به مرگ خانم مسن شده است.

آمویی در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع یک فقره قتل در صحنه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار