دست افزار جایگزین قبض‌های کاغذی جریمه می شود

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان همدان از جایگزینی دست افزار به جای قبض‌های جریمه خبر داد.

دست افزار جایگزین قبض‌های جریمه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فکری، رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان همدان در شورای ترافیک استان همدان از حذف قبض کاغذی جریمه رانندگان در همدان طی امسال خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم جریمه به شکل دست‌افزار و با موبایل امکان‌پذیر باشد.

وی اظهار داشت: با این امکان بلافاصله ثبت جریمه برای فرد ارسال و صادر می‌شود.

فکری ادامه داد:  با استفاده از این نرم افزار همچنین اشتباه ثبت تخلف برای مالکان خودرو حذف و بلافاصله با ثبت شماره خودرو سرقتی بودن آن هم مشخص می‌شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی همچنین از انتقال آزمون‌های تستی متقاضیان دریافت گواهینامه از آموزشگاه‌ها به پلیس راهور خبر داد و گفت: شیوه آزمون‌ها هم با هدف تسلط متقاضیان بر قوانین و علائم فنی و آموزشی تغییر کرده است.

رئیس پلیس راه استان همدان هم از کاهش ۱۳ درصدی میزان تصادفات برون شهری منجر به فوت در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن در استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان تصادفات منجر به فوت در ساعت‌های ۱۶ تا ۲۰ اتفاق می‌افتد.

سرهنگ عزیزی توجه نکردن به جلو، استفاده از تلفن همراه و حرف زدن با سرنشیان را از مهم‌ترین علل تصادفات مرگبار در محور‌های ارتباطی استان همدان برشمرد.

وی همچنین گفت: نوروز امسال ۱۳ نفر در محور‌های ارتباطی استان همدان جان خود را از دست دادند که همه بومی استان بودند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: نوروز امسال بیش از ۱۱ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شد که ۲۲۲ هزار تردد بیشتر از سال گذشته است.

انتهای پیام/ د

جایگزینی دست افزار  با قبض‌های جریمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار