۴ و ۶ اردیبهشت انجام می‌شود؛

مسابقات فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کرمان

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته یک فوتبال استان، طی روزهای ۴ و ۶ اردیبهشت جاری خبر داد.

عرفان امیرخسروی رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دو تیم شهدای سیریز زرند و دقیانوس جیرفت به فینال لیگ دسته یک فوتبال استان راه یافته‌اند و هر دو هم امتیاز حضور در لیگ برتر فوتبال استان را کسب کرده‌اند لذا بازی فینال روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه سلیمی‌کیا شهر کرمان برگزار می شود.

وی افزود: بازی رده‌بندی این لیگ نیز که به عنوان "جام ولایت" برگزار شده بود، بین تیم‌های نخل جنوب کرمان و پیشرو انار روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

امیرخسروی از کیفیت برگزاری لیگ برتر فوتبال استان کرمان در فصل  جاری ابراز خرسندی کرد و با اعلام اینکه بازی‌ها در این فصل با هیجان زیادی همراه بود، یادآور شد: بازی فینال لیگ برتر فوتبال استان کرمان که با نام "شهدای عرصه نظم و امنیت" نامگذاری شده، بین دو تیم شهرداری ریگان و شهرداری منوجان در روز جمعه ۶ اردیبهشت جاری رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

وی از عموم علاقه‌مندان برای تماشای این رقابت جذاب که همراه با جشن قهرمانی تیم برنده خواهد بود، دعوت به عمل آورد.

امیرخسروی تصریح کرد: بازی رده‌بندی هم بین تیم‌های شقایق شهربابک و شهید زحمتکشان جیرفت از ساعت ۱۴ روز جمعه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی لیگ های برتر و دسته اول فوتبال کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار