پرداخت ۶۸۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در قالب طرح اشتغال فراگیر ۲۲۵ طرح در این استان تاکنون ۶۸۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی گفت:بر اساس آخرین گزارش سامانه کارا تعداد طرح‌های ارسال شده در قالب طرح اشتغال فراگیر ۳۷۳ طرح به مبلغ یک هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۴۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر دارای رتبه مناسبی در سطح کشور است، افزود: از تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک ۲۲۷ طرح با مبلغ ۷۰۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۴۷۶ نفر منجر به انعقاد قرارداد شده است.

صلواتی تعداد طرح‌های مصوب بانک را ۲۲۸ طرح به مبلغ ۷۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: ۲۲۵ طرح به مبلغ ۶۸۲ میلیارد ریال توسط بانک‌ها پرداخت شده که با اجرای آن‌ها زمینه اشتغال یک هزار و ۳۳۹ نفر فراهم شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تعداد طرح‌های پرداخت شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را نیز ۲ هزار و ۷۹۶ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی پنج هزار و ۲۶۱ نفر اعلام کرد.

صلواتی همچنین با اشاره به طرح‌های ملی اشتغال پایدار روستایی گفت: تعداد طرح‌های ملی ارسالی ۱۶ مورد با مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۳۰۰ نفر است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در کردستان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.