کاهش یک تا ۷ درجه‌ای دما در استان بوشهر

دمای نقاط مختلف استان بوشهر امروز بین یک تا هفت درجه کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین کاهش دما مربوط به برازجان بوده و دمای این شهر صبح امروز ۱۵ درجه گزارش شده در حالی که دیروز دما ۲۲ درجه بوده است.

زهرا راستگو افزود: اگر چه ظهر دیروز هم شاهد کاهش یک تا سه درجه‌ای دما در برخی نقاط بودیم، اما با نفوذ یک توده هوای پرفشار از عصر دیروز، روند کاهشی دما آغاز شد و صبح امروز دما به ویژه در نقاط شمالی استان کاهش یافت.

وی ادامه داد: روند کاهش دمای هوا به ویژه در مناطق جنوبی استان ادامه می‌یابد و در مناطق شمالی هم یا دما ثابت می‌ماند، یا یک تا دو درجه کمتر می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وزش جریان‌های شمال غربی از عصر دیروز، بیان کرد: همزمان با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان و نفوذ یک توده هوای پرفشار، وزش جریان‌های شدید شمال غربی از عصر دیروز بر روی دریا و در استان آغاز شده که انتظار است تا پنجشنبه ادامه یابد.

راستگو  با اشاره به مواج بودن خلیج فارس تا پنجشنبه، یادآور شد:در ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در برخی نقاط از جمله بوشهر و خارگ به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

انتهای پیام/ک

کاهش دما و وزش باد در استان بوشهر

 

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.