امام جمعه قزوین:

روحانیون از یاری رساندن به فقرا دست بر نمی‌دارند

امام جمعه قزوین گفت: طلاب و روحانیون با وجود سختی‌های معیشتی، هیچگاه از یاری رساندن به فقرا دست بر نمی‌دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار روحانیون و طلاب قزوینی مقیم قم گفت: طلاب و روحانیون با وجود مشکلات و سختی‌های معیشتی زندگی طلبگی، هیچگاه از یاری رساندن به فقرا و مظلومان دست بر نخواهند داشت و با ارتقاء سطح بینش اجتماعی، زمینه قیام آخرین ذخیره الهی را فراهم خواهند ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به قرار دادن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط ایالات متحده امریکا اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران بزرگترین تروریست‌های دست پرورده استکبار جهانی را به گور فرستاد؛ این امر دلخوری شدید والدین تروریست‌ها یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

وی موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین اهرم‌های نظامی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: کشوری که می‌تواند با شلیک موشکی، از فاصله ۸۰۰ کیلومتری یک اتاق را هدف بگیرد، قطعا باعث حیرت و هراس دشمنان خواهد شد.

وی با تأکید بر این که پیروزی انقلاب اسلامی، آینده جهان را به روشنی ترسیم کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حمایت از مقاومت اسلامی، بار‌ها شکست‌پذیری صهیونیسم جهانی را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/ک

دیدار امام جمعه قزوین با روحانیون و طلاب قزوینی مقیم قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.