پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۰۳

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3571...0911: سلام لطفا خواهش دارم که تو را به خدا پیگیر تعطیلی کارگاه ها و شرکت های شهرک صنعتی فاروج در استان خراسان شمالی باشید. ما جوان ها بیکاریم.

 

8921...0916: پس کی مستمری معلولین زیر نظر بهزیستی را افزاشیش می دهند.

 

5304...0918: چرا به طرف معلولین و خانم های نیازمند کمک نمی شود چرا؟ باید اجباریست با تمام توان دفاع از مظلومین  معلولیت دفاع کرد.

 

4784...0918: من چند بار بهتون پیام دادم که کمکم کنید که یک دکتر جراح پیوند کلیه بیاد کرمانشاه. به خدا ما دیالیزیها نیاز داریم خواهش می کنم پیگیر شوین. ممنونم. طیبه اعظمی یک فرد دیالیزی.

 

2026...0918: من شدیدا به یک مصاحبه تصویری راجب پرونده پزشکی همسرم و نوزاد نیاز دارم. خواهشا پیگیر بشید با سند و مدارک قوی از سنندج از بیمارستان بعثت بهزاد نعمتی گزارش خبر می دهم.

 

2740...0938: مدت دو سال است که پیامک میزنم که بابا کارگر یک روستا بودم حمام عمومی هشت سال تمام بدنم سوخته روستاعیان نداشتن پول بیمه و از کار افتادگی من را بدهند. ده سال است از کار افتاده ام چهار فرزند دارم چه خاکی بسرم بریزم نباید دولت دست من بدخت را بگیرد. چرا به گوش رهبر عزیز یا مسئولین نمیرسانید.

 

4711...0911: ساوری هستم از استان گلستان شهرستان علی آباد کتول، بنده صاحب یک واحد خبازی هستم که دو ماه هست به دلایل نامعلومی سهمیه اسفند و فروردین استان ما 5 درصد کم شده در حالی که دولت اعلام کرده کمبود آرد و گندم نداریم، نانوایی‌های شهر ما خیلی شلوغ شده و به خیلی از مردم نان نمیرسد،خواهش می کنم پیگیری کنید ممنون از برنامه خوبتون.

 

8127...0912: در منطقه طرشت شهرداری در یک زمین بسیار بزرگ چندین سال است تفکیک زباله می کند که بوی تعفن آن وحشتناک است با ۱۸۸۸ و ۱۳۷ تماس می گیریم هیچ کاری انجام نمی دهند لطفا به ما کمک کنید.

 

3965...0918: با سلام چرا در ایران درآمد پزشکان خیلی زیاد است و برای سایر رشته ها کار نیست که شکم خودشن را سیر کنند. لطفا پیگیری کنید. چرا برای لقمه نان فقط باید پزشکی خواند و رشته های دیگر هیچ ارزشی ندارند.

 

9223...0912: امسال دولت محترم تدبیرو امید برای افزایش امید مردم به درمان، با شیب ملایم هزینه تعویض دفترچه های درمان بیمه سلامت(خدمات درمانی)را از دویست تومان به سه هزار تومان افزایش داده است. در حالیکه تعداد برگه های آن را از۱۸به۱۲کاهش داده است.الا برکت الله.

 

3613...0915: دوستان تو را به خدا به وضعیت آزمون استخدامی قوه قضائیه کادر اداری سال 96 رسیدگی کنید به نظرم در چند وقت اخیر بیشترین پیام های دریافتی شما در مورد تاریخ دقیق شروع به کار بوده است با تشکر خواهشن پیگیر شوید.

 

1386...0938: شب گذشته سایت همراه اول دچار اختلال و یا احتمالا هک شده است مبالغ بالای دویست هزار تومان برای همه مشترکین ارسال شده و تلفن های همراه اول قطع شده اند. خواهشمندیم هرچه زودتر پیگیری بفرمائید. با تشکر صمدی از تهران.

 

0112...0935: مدت دو ماه است که تلفن های GSM روستایی (تلفن همراه روستایی) در استان آ.غ شهرستان ارومیه بخش مرزی سیلوانا، به دستورمخابرات استان آ.غ به سیم کارت همراه اول (باحفظ شماره) تبدیل شده اند، ولی تاکنون فاقد ارتباط و سرویس می باشند و سیستم می گوید که شماره در شبکه وجود ندارد، خواهشمند است پیگیری کنید تا رسیدگی شود. متشکریم

 

4966...0915: سرنوشت مرحله دوم واریز بسته حمایتی کارمندان دولت زیر سه میلیون تومان برای معلمان حق التدریس چه شد؟ لطفا پیگیری کنید.

 

7602...0917: کادر اداری قوه قضاییه بعد از 17 ماه هنوز شروع به کار نکردن لطفا رسیدگی بفرمایید.

 

3754...0918: در استان مركزی مسير فراهان به تفرش جاده از روستايی به نامه شهراب رد مي شود. جاده كه چه عرض كنم صد رحمت به جاده خاكی. من بعد از هر بار رد شدن از شهراب نياز به سرويس جلوبندی ماشين نیاز پيدا می كنم. حدود دو سال است كه اين جاده اينجوريه كه مسئولين رسيدگی نمي كنند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار