نشت یابی بیش از ۷ هزار کیلومتر از شبکه گازرسانی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از ۷ هزار و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال ۹۷ در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز گفت: به منظور مطابقت فعالیت‌های شرکت با استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته است و در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷ هزار و ۱۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود ۱۸۶ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هدف از انجام عملیات نشت یابی را شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی است افزود: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیند‌های ارایه خدمات ایمن به مشتریان می‌باشد که با شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: تمامی ۲۹ شهر و ۱۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار بوده که این مقدار تمامی خانوار‌های شهری و ۹۳ درصد از خانوار روستایی استان اردبیل را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ح

93 درصد خانوار روستایی اردبیل گازدار هستند

برچسب ها: گازرسانی ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.