شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم/ باید مقابل الدحیل پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و استقلال ایران امروز «سه‌شنبه» به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مامیچ به پایان رسید.

شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم/ باید برنده دیدار مقابل الدحیل باشیم

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس باخت مقابل الهلال عربستان گفت: نیمه اول بیش از حد به الهلال احترام گذاشتیم. نیمه دوم حملات بیشتری داشتیم، اما به گل نرسیدیم.

شفر بیان کرد: باید روی زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم. ۲ - ۳ موقعیت داشتیم، اما به گل تبدیل نشد. هنوز کار ما تمام نشده و الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده باشیم. تمرکز ما اکنون روی دیدار با پدیده است. فشار زیادی به دلیل سفر‌های متعدد تحمل می‌کنیم و این روز‌ها ریکاوری به اندازه تمرین برای ما اهمیت دارد و امیدوارم دوباره به روند خوب خود باز گردیم.

او درباره شانس استقلال برای صعود گفت: هرگز تسلیم نمی‌شویم. الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده آن مسابقه باشیم. پی در پی مسابقه داریم و باید ریکاوری کنیم. بازی بعدی ما در شهر مشهد است و بعد از ریکاوری باید برای باز بعد آماده شویم. این سفر‌ها برای بازیکنان سخت است.

او ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید روی پاس و ضربه آخر بیشتر تمرین کنیم. ما شانس داریم و باید از شانس استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا تیمش دفاعی بازی کرد گفت: انتقال ما در این مسابقه خوب نبود. وقتی توپ سمت راست بود، باید سریعتر به سمت راست می‌رفتیم و وقتی به سمت مخالف می‌رفت باید سریع جا به جا می‌شدیم. ما شانس داشتیم، اما در خط حمله خوب توپ نگه نداشتیم. در ۳۰ دقیقه اول بازی برای حریف خوب بود و بازیکنان باید بیشتر اضافه می‌شدند تا بیشتر موقعیت داشته باشیم، اما این کار را خوب انجام ندادیم. آن‌ها ۲ بازیکن کنار خط داشتند و ۲ بازیکن به خط هافبک اضافه می‌شدند. نیمه دوم وقتی یک گل عقب هستید، بیشتر ریسک می‌کنید. سیستم ما درست بود و شاید باید یک بازیکن را در خط هافبک استفاده می‌کردیم.


بیشتر بخوانید: الهلال عربستان یک - استقلال ایران صفر/ شکست شاگردان شفر مقابل حریف ۱۰ نفره


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار