اختلال در عملکرد نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگ

وجود باگ در برنامه مخصوص گجت‌های پوشیدنی سامسونگ سبب تاثیر بر عملکرد ساعت‌های هوشمند این شرکت شد.

اختلال در عملکرد نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد Galaxy Fold تنها مشکل این روزها سامسونگ نیست و مشکل تازه با نرم‌افزار مخصوص ساعت‌های هوشمند سامسونگ به نام Galaxy Wearable که باعث اختلال در عملکرد ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch و Gear smartwatch دیگر موضل این شرکت کره‌ای است.

البته گزارش‌های تازه از منابع غیررسمی از رفع شدن مشکلات به وجود آمده خبر داده‌اند ولی هم چنان برخی از کاربران گجت‌های هوشمند از ضعف در عملکرد دستگاه‌های خود ناراضی هستند. ابعاد این مشکل تنها منحصر به ساعت‌های سامسونگ و گوشی‌های هوشمند این شرکت که در ارتباط با این دستگاه‌ها هستند، نیست. به دلیل هماهنگی اپلیکیشن Galaxy Wearable با سیستم عامل اندروید در کاربران بسیاری با گوشی‌های شرکت‌های مختلف به ساعت‌های هوشمند سامسونگ متصل می‌شوند.

از همین رو گوشی‌های هوشمند Google Pixel،  OnePlus، Motorola و Xiaomi دستگاه‌هایی هستند که به دلیل ارتباط با Galaxy Watch دچار مشکل شدند. شرکت‌های یاد شده با رد هرگونه اشکال فنی در دستگاه‌های خود، مشکل ایجاد شده را از سوی سامسونگ دانستند و خواستار رفع سریع این مشکل شدند.

اختلال در عملکرد نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگ

یکی از کاربران Motorola در همین باره گفت: من به در طول روز بارها از ساعت هوشمند خود استفاده می‌کنم ولی از زمانی ایجاد مشکل در نرم افزار مخصوص Galaxy Watch در هنگام اتصال ساعت به گوشی تنها با صفحه سفید مواجه می‌شوم و به هیچ گزینه دیگری دسترسی ندارم. این مشکل سبب ایجاد اختلال در عملکرد گوشی هخم شده است و در مواردی سرعت عملکرد گوشی را پایین آورده است.

سامسونگ ضمن ابراز عذرخواهی خود بابت مشکل به وجود آمده، گفت: ما در تلاش هستیم تا هرچه زودتر باگ اپلیکیشن ساعت‌های سامسونگ را برطرف کنیم ولی اگر تا زمان حل مشکل از کاربران می‌خواهیم از اپلیکیشن Galaxy Wearable استفاده نکنند و یا برای تنظیم مجدد برنامه به نمایندگی‌های تعمیرات سامسونگ مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل جان انسان‌ها را نجات می‌دهد! +جزئیات


انتهای پیام/

باگ در نرم افزار گجت‌های سامسونگ

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار