قاب‌ گران قیمت گوشی گلکسی فولد رونمایی شد

سامسونگ با معرفی کیف‌های چرمی گوشی منعطف خود گلکسی فولد اطلاعات تازه‌‌ای درباره آن به کاربران داد.

کیف‌های چرمی گران‌قیمت سامسونگ گلکسی فولد به طور رسمی معرفی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که خبرهایی در سراسر فضای مجازی درباره رندرهای چرمی گوشی منعطف سامسونگ یعنی گلکسی فولد منتشر شد. براساس این خبرها قرار بود کیف از جنس چرم طبیعی برای گوشی گران‌قیمت سامسونگ عرضه شود. البته در این خبرها اشاره شده بود که قیمت این کیف‌های چرمی نیز مانند گوشی آن به هیچ عنوان ارزان نیست‌. اکنون بالاخره زمان آن رسیده است که اولین تصویر رسمی آن را مشاهده کنیم.

کیف‌های چرمی گران‌قیمت سامسونگ گلکسی فولد به طور رسمی معرفی شدند

کیف‌های چرمی گران‌قیمت سامسونگ گلکسی فولد به طور رسمی معرفی شدند

حالا اطلاعات رسمی از کیف چرمی گوشی گلکسی فولد در دسترس ماست. براساس این اطلاعات این کیف‌ها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شوند. قیمت آن‌ها نیز ۱۰۰ یوروز است که تقریبا دو برابر قیمت کیف چرمی گلکسی S10 است. البته اگر اندازه‌های این گوشی هوشمند را مقایسه کنید متوجه بزرگ‌تر بودن اندازه گلکسی فولد نسبت به گلکسی S10 می‌شوید. این گوشی تقریبا از لحاظ اندازه دو برابر برادر خود است. در نتیجه مواد استفاده شده در آن تقریبا دو برابر گوشی دیگر است و به همین ترتیب قیمت این کیف چرمی تقریبا دو برابر است.

مانند قاب کربنی که درون جعبه این دستگاه هنگام خرید وجود دارد، این کیف چرمی نیز از دو بخش تشکیل شده است. هر کدام از این بخش‌ها در مکان مورد نظر خود قرار میگیرند و سپس در یک قسمت به همدیگر متصل می‌شوند.

در حالی که بسیاری از کاربران روی مشکلاتی که به تازگی در صفحه نمایش این دستگاه با آن‌ها رو به رو شده‌اند تمرکز کرده‌اند، سامسونگ گفته است که در آینده آن‌ها را رفع می‌کند. اما متذکر شده است که راه اصلی این است که این لایه محافظ را در بالای صفحه قرار ندهید.


بیشتر بخوانید: اطلاعات Moto Z4 گوشی جدید موتورولا فاش شد 


انتهای پیام/

معرفی رسمی کیف چرمی گوشی گلکسی فولد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار