اطلاعات Moto Z4 گوشی جدید موتورولا فاش شد

به تازگی اطلاعات زیادی درباره گوشی جدید موتورولا با نام موتو Z4 فاش شده است که از برخی مشخصات آن پرده برمی‌دارد.

اطلاعات Moto Z4 گوشی جدید موتورولا فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا که یکی از شرکت‌های لنوو است، در سال جاری ۴ تلفن همراه هوشمند خوب معرفی کرده است اما طبیعتا بهترین آن‌ها هنوز باقی مانده است و ما باید مدت زمان نسبتا بیشتری برای دیدن آن منتظر بمانیم. در حالی که در خط تولید جدید موتورولا گوشی‌هایی هم با دوربین سه‌گانه هم با دوربین چهارگانه وجود دارند، اطلاعاتی که به تازگی از محصول بعدی این شرکت فاش شده است، خبر از تولید گوشی با دوربینی مجهز به یک لنز می‌دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده نام این گوشی موتو Z4 است که درون خود یک پردازنده Snapdragon 675 دارد.

این نوع دوربین در آخرین گوشی موتورولا کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا مدل قبلی آن که موتو Z3 است در پشت خود یک دوربین دوگانه دارد و به نظر می‌رسد استفاده از دوربین تک لنز یک بازگشت به عقب باشد. در ضمن در این گوشی از پردازنده‌ Snapdragon 835 SoC استفاده شده است. اطلاعاتی که از این گوشی به دست ما رسیده‌اند از یک منبع معتبر است، در نتیجه باید به آن فکر کرد.

پیش از این تشخیص گوشی بهتر بسیار آسان بود‌. برای این کار تنها کافی بود به مشخصات آن‌ها توجه کرد و با توجه به بروزرسانی‌های یک مدل و برتری آن نسبت به دیگری این کار انجام می‌شد. اما این روش در دنیای فناوری امروز دیگر جایی ندارد.

اطلاعات Moto Z4 گوشی جدید موتورولا فاش شد

برای مثال می‌توان این گونه در نظر گرفت که دوربین تک لنز Z4 ممکن است از لحاظ کیفیت بهتر از دوربین دوگانه Z3 باشد. ما این مسئله را پیشتر در گوشی‌های پیکسل دیدیم که چگونه می‌توان با استفاده از سیستم نرم‌افزاری قوی خروجی عکس را مانند دستگاه ‌هایی با دوربین دوگانه کرد‌. البته هنوز هم به طور واضح مشخص نیست که آیا دوربین تک لنزی Z4 از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دوگانه ۱۲+۱۲ Z3 تصاویر واضح‌تر و بهتری می‌گیرد یا خیر.

ما زمانی این مسئله را متوجه می‌شویم که در یک مقایسه تصاویر ثبت شده را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. همین شرایط برای پردازنده Snapdragon 675 نیز شایعه شده که گفته می‌شود، قرار است در همه گوشی‌های بعدی عضو خانواده ‌Z استفاده شود. مدل میان‌رده بالاتر آن پاییز گذشته معرفی شود اما هنوز به هیچ کدام از گوشی‌های غربی وارد نشده است. درست است که ما هنوز این پردازنده را تست نکرده‌ایم اما به طور قطعی باید از مدل پیشین خود بهتر باشد و عملکرد دستگاه را سریع‌تر کند.

اطلاعات Moto Z4 گوشی جدید موتورولا فاش شد

از دیگر اطلاعات فاش شده درباره Z4 می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری و صفحه نمایش ۶.۴ اینچی اشاره کرد. صفحه نمایش این دستگاه دارای ناچ قطره‌ای است که درون خود یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی جای داده است. این طراحی جدید جایگزین حاشیه‌های سنتی موتورولا شده است. با وجود فاش شدن تمامی این اطلاعات هنوز هم به طور دقیق نمی‌توانیم از اهداف موتورولا برای تولید چنین گوشی پرده برداریم، پس بهتر است تا زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم.


بیشتر بخوانید: رندر رسمی گوشی‌های جدید گوگل در فضای مجازی دیده شدند +تصاویر 


انتهای پیام/

فاش شدن مشخصات گوشی موتو Z4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار