مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی فارس:

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شیراز تخریب شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز زمین‌های زراعی– باغی واقع در شهرستان شیراز قلع و قمع شد.

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شیراز تخریب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ارغون مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: یگان‌های حفاظت و گروه‌های گشت حفظ کاربری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل محیط زیست، اداره کل حریم شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان فارس در امر حفاظت از زمین‌های کشاورزی و زمین‌های ملی و دولتی با یکدیگر همکاری می‌کنند که این امر فرصت مناسبی را جهت پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در حریم شهر و حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: در همین راستا تعداد ۳ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح ۳ هزار مترمربع از زمین‌های زراعی– باغی واقع در بخش مرکزی شهرستان شیراز قلع و قمع و به حالت اولیه برگشت.

اجرای احکام قضایی در زرقان فارس

ارغون همچنین از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی بخش زرقان شیراز خبر داد و گفت: ۱۵ مورد مستحدثات غیرمجاز در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی در این بخش قلع و قمع شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مردم استان خواست تا به منظور حفظ و حراست از زمین‌های زراعی و باغی جهت پایداری تولید محصولات کشاورزی قبل از هرگونه تغییر کاربری در مزارع کشاورزی از اداره‌های امور اراضی شهرستان‌های استان استعلام بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه زمین‌های زراعی و باغی با سامانه۱۳۱امور اراضی استان تماس گرفته و تخلفات مربوطه را گزارش کنند.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار