سردار غیب پرور:

دولت متولی اصلی کار در مناطق سیل‌زده است/ بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولیت اصلی اجرای طرح همبستگی ملی با دولت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سردار غیب پرور صبح امروز در جلسه قرارگاه خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان به چگونگی اجرای طرح همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: خانه‌هایی که ما در طرح همبستگی در نظر گرفته‌ایم در متراژ ۸۰ متر با سه ویژگی کوچک بودن، زیبا و محکم بودن است، اما اجرای این طرح به این مفهوم نیست که دولت وظیفه‌های خود را انجام ندهد.

سردار غیب پرور دولت را متولی اصلی طرح همبستگی ملی دانست و افزود: مسئولیت اصلی این طرح با دولت است و نیت ما نیز کمک به دولت است.

وی با بیان اینکه مرحله نخست پاک‌سازی منازل مردم روبه پایان است اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به بازسازی احتیاج دارد.

سردار غیب پرور افزود: برای شروع بازسازی منازل تدبیر آن است اسکان موقت از طریق فراهم کردن کانکس و امکانات موردنیاز برای مردم سیل‌زده صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های استان‌های معین و مردم بومی استان استفاده شود و هر استانی با توجه به مسئولیت‌هایی که بر عهده دارد نهایت تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرد.

 

انتهای پیام/ت

دولت مسئول اصلی اجرای طرح همبستگی ملی در مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار