رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه خدمت رسانی به سیل زدگان خرم آباد:

امید مردم به سپاه و بسیج است/ گروه‌های جهادی بیشتری به منطقه اعزام می‌شود

سردار غیب پرور گفت: امروز کار شما بسیجیان در خدمت به مردم سیل زده همانند رزمندگانی است که در شهر حلب سوریه می جنگند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، صبح امروز جلسه خدمت رسانی به مردم سیل زده خرم آباد با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان و دیگر فرماندهان مرتبط با خدمت به سیل زدگان با موضوع افزایش خدمت رسانی برگزار شد.

 غیب پرور در این جلسه ضمن دریافت آخرین وضعیت منطقه از مسئولان، گفت: باید با هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط سرعت خدمت رسانی به مردم افزایش یابد و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بیشتری به منطقه اعزام شود.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی بسیجیان افزود: امروز کار شما بسیجیان در خدمت به مردم سیل زده همانند رزمندگانی است که در شهر حلب سوریه می‌جنگند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ضمن استفاده از ظرفیت معتمدین محلی افزود: امید مردم به سپاه و بسیج است و ما نمی‌توانیم تا برگشت زندگی مردم به روال عادی خود را کنار بکشیم و بسیج تا آخر در کنار مردم سیل زده خصوصا مردم لرستان حضور دارد.

 غیب پرور در پایان ضمن اشاره به فرمایشات رهبری در جلسه روز ۱۳ فروردین گفت: رهبری نسبت به وضعیت برادران و خواهران ما که در سیل گرفتار شدند دغدغه‌های زیادی داشتند و از تمام بسیج هم مانند همه دستگاه‌ها توقع استفاده از تمام ظرفیت برای خدمت داشتند.

انتهای پیام/ر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام گروه های جهادی بیشتر به استان لرستان خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار