واکنش استانداری تهران به همایش تجملاتی شهرداران در مشهد

استانداری تهران نسبت به برگزاری همایش تجملاتی شهرداران در مشهد اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

واکنش استانداری تهران به همایش تجملاتی شهرداران در مشهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس برخی گزارش‌ها و خبر‌های رسیده از استانداری پایتخت نامه‌ای با عنوان سفر شهرداران تابعه استان تهران به مشهد مقدس برای گذراندن دوره آموزشی به دستور مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران به امضا رسیده  بود.


بیشتر بخوانید؛ برخورد با ویلاسازی‌های غیرمجاز مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد


امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با این موضوع اظهار کرد: استاندار تهران و مدیر کل حوزه در جریان این موضوع نبوده و استاندار به شدت مخالف رویکرد‌های تشریفاتی و تجملاتی است.

به گفته امین بابایی استاندار تهران با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکنون نسبت به برنامه‌های هزینه بر که به استانداری تقبل شده مخالفت کرده و اجازه این چنین برنامه‌ها، همایش‌ها و نشست‌هایی را نمی‌دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه افزود: نمونه بارز این گونه برنامه‌ها را می‌توان به برنامه تجلیل از دست اندرکاران سفر‌های نوروزی در هتل‌های اسپیناس و استقلال نام برد که این برنامه‌ها به دلیل هزینه بر بودن کنسل و به صورت کاملاً اداری تشکیل شد.

وی بیان کرد: استاندار تهران در جریان این برنامه نبوده و به محض ورود به سیستم اداری برای پیگیری و برخورد با این گونه موارد حتماً وارد عمل خواهد شد.

واکنش استانداری تهران به همایش تجملاتی شهرداران در مشهد

بابایی تصریح کرد: نامه‌ای که با عنوان سفر شهرداران استان تهران به شهر مقدس مشهد دست به دست می‌شود به امضای مدیرکل بازرسی استانداری بوده و بنا به درخواست شهرداران تابعه‌ای استان تهران که ۴۲ شهردار دارد، پیشنهاد و انجام شده است.

گفتنی است؛ در دوران سرپرستی حسن بیگی معاون سیاسی _اجتماعی فعلی استانداری تهران برنامه‌ای همانند این در بندرعباس تحت عنوان نمایشگاه شهرداران برگزار شده بود که در آن نمایشگاه هر شهردار به صورت نقدی ۱۰ میلیون تومان برای هر غرفه هزینه کرده بودند.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه پول کلانی صرف هزینه غرفه‌هایی شد که هیچ بازخورد مدیریتی و آموزشی در بر نداشت و صرفاً هزینه‌های کلانی برای استان تهران قرار داده بود.

علاوه بر آن مجموعه روستایی و دهیاران هم در نمایشگاه حضور داشتند که در سطح مطلوبی برای اقتصاد و ارتقای سطح مدیریت شهری برگزار نشد و تنها هزینه‌های سنگینی در خصوص استقرار شهرداران و مدیران در هتلها پرداخت شد.

لازم به ذکر است؛ اداره کل بازرسی استانداری تهران مرجع رسیدگی به تخلفات است و خود بانی بروز این هدر رفت‌های ریالی شده است. امیدواریم با تدبیر استاندار تهران که به چالش‌های مالی و بحرانی اقتصادی اشراف دارد از بروز این‌گونه موارد جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا تو این شرایط بد اقتصادی و سیل چه لزومی داشته این همایش
آخرین اخبار