امامی‌ امین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام دومین کاروان کمک‌های استان تهران به مناطق سیل‌زده دشت آزادگان

معاون استاندار تهران گفت: کاروانی حاوی کمک‌های امدادی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده دشت آزادگان اعزام می‌شود.

اعزام دومین کاروان کمک‌های استان تهران به مناطق سیل‌زده دشت آزادگانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی با اشاره به ادامه کمک رسانی به مناطق سیل زده، اظهار کرد: طی هماهنگی که با هیئت امنای بازار تهران مبنی بر تأمین نیازهای اساسی سیل زدگان استان خوزستان به عمل آمده است، کمک‌های صنوف مختلف استان تهران به مناطق ۱۳ گانه برای تأمین نیاز هموطنان در حوزه‌های مختلف در این منطقه تداوم خواهد داشت.

وی افزود: هفته گذشته یک کاروان در قالب ۲۵ کامیونت شامل اقلام خوراکی، مواد غذایی، چادر و سایر ملزومات ضروری از محل کمک‌های بازاریان تهران به مناطق سیل زده اعزام شد.


بیشتر بخوانید:فروکش کردن آب در مناطق سیل زده سوسنگرد و دشت آزادگان


امامی امین گفت: درصدد هستیم تا بقیه کمک‌ها را به سمت تأمین لوازم خانگی هموطنان در این مناطق سوق دهیم.

وی افزود: بر اساس هماهنگی که با بیمارستان محب کوثر صورت‌ گرفته است، کاروانی حاوی کمک‌های امدادی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده دشت آزادگان اعزام می‌شود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه‌های صنوف مختلف، مقرر شد تا کمک‌های ارسالی از استان تهران در قالب تأمین وسایل سرمایشی و رفاهی متمرکز و به خانوارهای سیل زده تحویل شود.

انتهای پیام/

ارسال دومین محموله کمک‌های امدادی استان تهران به مناطق سیل زده دشت آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار