مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: با تلاش ۱۰۶ تیم عملیاتی و تعمیراتی این نهاد برق تمام روستا‌های سیلزده استان وصل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریدون خودنیا ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: با تلاش ۱۰۶ تیم عملیاتی و تعمیراتی این نهاد برق تمام روستا‌های سیلزده استان وصل شده است.

 خودنیا با اشاره به کمک پنج استان کشور در وصل شبکه برق روستا‌ها افزود: با وقوع سیل نوروز امسال، شبکه یک هزار و ۱۴۵ روستای استان قطع شد که با تلاش شبانه روزی ۱۰۶ تیم عملیاتی تاکنون شبکه برق یک هزار و ۱۳۹ روستا وارد مدار شده است.

وی ادامه داد: جدیدترین برآورد خسارت سیل به برق لرستان یکهزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و بیش از ۵۸۰ کیلومتر شبکه دچار خسارت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با تاکید بر افزایش ظرفیت شبکه برق پلدختر بیان کرد: این شهرستان در منطقه گرمسیری واقع شده که باید حداکثر تا ۲ هفته آینده ظرفیت شبکه به منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی افزایش یابد تا برق پایدار در اختیار شهروندان باشد.

خود نیا اضافه کرد: هم اکنون تنها ۲ روستا واقع در مناطق سخت گذر الیگودرز به دلیل رانش زمین فاقد برق هستند که راه ارتباطی به این روستا‌ها قطع است.

انتهای پیام/ر

برق تمام روستا‌های سیلزده لرستان وارد مدار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.