یک ناشر از تحویل به موقع غرفه‌ها در نمایشگاه کتاب تهران ابراز رضایت کرد.

تحویل به موقع غرفه‌های ناشران؛ اتفاق مثبت سی و دومین نمایشگاه کتاب تهرانمهدی احسانی مدیر فروش انتشارات نسل نواندیش، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص روند برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: خوشبختانه غرفه‌های ناشران را به موقع به آن‌ها تحویل دادند و از این نظر مشکلی نداشتیم. در نمایشگاه امسال هم طبق روال، هر ناشر تنها می‌توانست کتاب‌های خود را به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیاورد و اجازه نداشت کتاب‌های ناشر دیگری را در نمایشگاه عرضه کند. این وجه مثبت این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب بود.

وی افزود: از آنجا که روزهای اول برگزاری این رویداد فرهنگی است، نمی‌توان درباره میزان فروش کتاب در این دوره نظر داد. امسال انتشارات ما با حدود ۶۰۰ عنوان کتاب به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است که تعداد ۹۹ عنوان از این کتاب‌ها چاپ اول هستند.

مدیر فروش انتشارات نسل نواندیش با اشاره به موضوعات کتاب‌های این انتشاراتی اظهار داشت: کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش بیشتر در حوزه روانشناسی است. البته این انتشارات کتاب‌های رمان هم منتشر کرده است اما بیشتر کتاب‌هایی با موضوعات روانشناسی و موفقیت در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده و ابته مورد استقبال هم قرار گرفته است.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلای تهران برپاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار