معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیحاتی در خصوص ارائه مشکلات بن کارت دانشجویان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز گذشته برخی دانشجویان برای دریافت بن کارت هایشان در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب با مشکل مواجه شده بودند به خصوص دانشجویان شهرستانی که به نمایشگاه  آمده بودند از این رو خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را از مسئولان ذیربط پیگیری کرده اند.

ایوب دهکانکار معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خصوص این مسئله گفت:بن کارت‌های دانشجویان مشکلی ندارد درصورتی که دانشجویانی  برای دریافت بن کارت ثبت نام کردند و با مشکلی در این زمینه مواجه شدند به شعب صادر کننده بن کارت در مصلی یا سطح شهر تهران مراجعه کنند.

وی افزود:درصورتی که مشکل دانشجویان با مراجعه به شعب صادر کننده بن کارت برطرف نشد برای رفع آن به معاونت اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در مصلی تهران مراجعه کنند.

پاسخ سخنگوی نمایشگاه کتاب درباره نبود سیستم گرمایشی

ایوب دهقانکار معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درخصوص نبود سیستم‌های گرمایشی در سالن‌های نمایشگاه به ویژه بخش ناشران خارجی به خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایشگاه گفت: امروز سیستم‌های گرمایشی وارد مصلی شدند و ما با دوستان آتش نشانی و مصلی جهت نصب آن‌ها هماهنگی کرده ایم تا این کار در روز‌های اخیر انجام شود. ما این هوا را پیش بینی نکرده بودیم چرا که سال گذشته هوا بسیار گرم بود، ولی تلاش خود را برای نصب سریعتر سیستم‌ها می‌کنیم.

دانشجویان برای رفع مشکل بن کارت در نمایشگاه کتاب به کجا مراجعه کنند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار