نجات کارگر ۱۶ ساله‌ از حریق قهوه خانه سنتی در شهر ری

ماموران آتش نشانی جان کارگر ۱۶ ساله‌ای که در حریق قهوه خانه سنتی در شهر ری گرفتار شده بود را نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگر ۱۶ ساله این قهوه خانه که دو شب گذشته در داخل این مکان خوابیده بود که با استشمام بوی دود از خواب بیدار شد و خود را در میان شعله‌های آتش دید و هنگامی که راهی برای فرار نداشت در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کرد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این آتش سوزی در ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد روز گذشته بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۷۹، ۹۰ را به همراه خودروی بالابر و خودروی حمل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در دولت آباد، بعد از بلوار قدس روانه کرد.

بنا به اظهار جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه ۷ عملیات سازمان آتش نشانی تهران، یک قهوه خانه سنتی به وسعت ۱۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک سوله قرار داشت، در ساعات اولیه بامداد روز گذشته درکام آتش فرو رفت و کاملا شعله ور شد.


بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی شبانه در بازار تهران+ عکس


وی اضافه کرد: بر اثر این آتش سوزی، ملک مجاور این مکان با کاربری باشگاه بیلیارد به متراژ تقریبی ۳۰۰ متر مربع از قسمت دیوار مجاور آن طعمه آتش شد و تمامی فضای آن دچار دود گرفتگی شد.

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام اینکه نیرو‌های آتش نشانی به چند تیم تقسیم و از جهات مختلف وارد عمل شدند، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از خودروی بالابر آتش نشانی، این کارگر گرفتار در میان آتش را به سرعت و بدون هیچ آسیبی از داخل قهوه خانه به فضای باز منتقل کردند و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی وارد این مکان شدند و با کمک لوله‌های آبده، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار