تحقق رونق تولید با حمایت از کالا و کارگر ایرانی

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: تحقق رونق تولیدباحمایت از کالا وکارگر ایرانی است.

تحقق رونق تولید با حمایت از کالا و کارگر ایرانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز کارگر اظهارداشت: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و قشر کارگر زخمت کش بوده و باید فرهنگ کار و کارگر را در جامعه افزایش دهیم.

وی گفت: رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی محقق می‌شود و کارگران نیازمند آموختن فن، حرفه و مهارت هستند که وظیفه نظام، حکومت و دولت است که در اموزش کمک کند.

وی افزود: کارگران مناطق سیل زده که شغلشان را از دست داده اند باید به عنوان یک گروه هدف مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دهه تکریم و گرامیداشت مساجد مشارکت در این امر خداپسندانه را افتخاری بزرگ و کاری ارزشمند عنوان کرد و بر لزوم تقویت و گسترش آن تاکید کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: همدلی نیرو‌های مردمی، نظامیان و دولت در سیل اخیر لرستان باعث ناامیدی و رسوایی غربی‌ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا اظهار داشت: سیل اخیر در لرستان دو سوم از زیرساخت‌های این استان را تخریب کرد، اما با وجود آسیب فراوان همدلی بین نظامیان و مردم را نشان داد.

وی افزود: غیر از ساختار دولت که در خدمت مردم بود، تمام نیرو‌های مردمی هم در خدمت رسانی به مردم سیل زده امداد رسانی کردند.

وی به حضور چهارهزار نفر نیروی امدادی در کنار مردم سیل زده لرستان اشاره کرد و افزود: تنها نمونه این امداد‌ها در دفاع مقدس دیده می‌شد.

امام جمعه موقت خرم اباد اظهار داشت: همدلی در سیل اخیر رسوایی را برای غربی‌ها به دنبال داشت چراکه با رفتار تحقیرآمیز قصد کمک داشتند.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به انتصاب فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد گام بلندی در آغاز دهه پنجم انقلاب داشته و دارد و یک شخصیت که دارای سوابق بالایی است و از محبوبیت عمومی برخوردار می‌باشد به این سمت انتصاب شد.

امام جمعه موقت خرم آباد اضافه کرد: در چند روز گذشته مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل علیه آمریکا در تروریست خواندن سپاه را تصویب کرد که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: مصوبه مجلس جنبه دفاعی داشت که باید جنبه هجومی علیه آمریکا در مصوبات مجلس بیشتر شود.

وی همچنین به دهم اردیبهشت سالروز پیروزی ویتنام بر آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: آمریکاییان در خاطراتشان نوشتند با شعار حمایت از مردم ویتنام ان‌ها را قتل عام کردیم.

امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: خداوند به ما وعده داده که نیرنگ استکبار در مقابل تدبیر الهی و با ایمان مردم ایران در تحریم‌ها شکست خواهد خورد.

وی بیان کرد: مثلث شوم غربی، عربی و عبری پدر و مادر ترویست‌ها در منطقه هستند و برای نابودی دین نقشه می‌کشند.

انتهای پیام/م

حمایت از کالا و کارگر ایرانی تحقق رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.