آمریکا با تحریم به دنبال کمرنگ کردن نفوذ ایران در منطقه

امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا با تحریم، تهدید و فشار به دنبال کمرنگ کردن نفوذ ایران درمنطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرددر خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تشدید تحریم‌های نفتی علیه ایران توسط آمریکا افزود: بسیاری از کشور‌های جهان با تشدید تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران همراه نیستند و این موضوع باعث شکست توطئه‌های آمریکا خواهد شد.

وی اظهار داشت: افکار عمومی جهان با آمریکا همراه نیست و به طبل تو خالی بودن این کشور نیز پی برده اند.

نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه FATF را امریکا و اسرائیل فرماندهی می‌کنند، بیان کرد: عقب نشینی در برابر دشمنان باعث گستاخ شدن آنان می‌شود، براین اساس ما باید برای به دست اوردن پیروزی در برابر همه فشار‌ها و تهدیدات دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: دشمنان قصد ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند و نمایندگان مجلس نیز با تصویب قوانین FATF با دشمنان همراهی نکنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) با بوسیدن دست کارگر اهمیت کار و دراوردن رزق و روزی حلال را به مردم نشان دهد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: فرهنگ کار در کشور ما ضعیف است، براین اساس باید با افتخار فرهنگ کار را در کشور به خصوص در بین جوانان ترویج دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری با تالیف کتب مختلف در زمینه‌ها و سطوح مختلف به دنبال رفع نیاز‌های علمی و آموزشی جامعه بود.

وی اظهارداشت: شهید مطهری پاداش مجاهدت‌های خالصانه خود را با شهادت از خدواند گرفت و روز شهادت این بزرگ مرد به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: مردم از نمایندگان خود در شورا‌های اسلامی شهر و روستا توقع دارند که برای رفع مشکلات شهر با کار کارشناسی اقدامات مفید انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد در رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت سی ان جی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م

آمریکا با تحریم به دنبال کمرنگ کردن نفوذ ایران در منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.