برگزاری همایش ملی سلامت کار و محیط زیست در سیرجان

تالار غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان شاهد برگزاری اولین همایش ملی سلامت کار، ایمنی، بهداشت و محیط زیست به مدت دو روز با حضور دانشگاهیان، صنعتگران و مهندسین معادن بود که امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حامد هادیان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیرجان گفت: همایش ملی سلامت کار طی یک سال برنامه ریزی و با همکاری کارشناسان و مهندسین صنایع و معادن و دانشگاهیان شهرستانبرنامه ریزی شد تا توانستیم درسطح ملی به ارائه مقالات برسیم.

وی افزود: پس از مراحل اعلام و ارسال مقالات ۱۳۲ مقاله با محتوای مشکلات حوزه مشاغل و راهکار‌های نبود خطرات ناشی از حوادث کار به دبیرخانه همایش ارائه شد که پس از بررسی ۸۷ مقاله پذیرفته و۳ مقاله هم به عنوان برتر معرفی شدند و ۱۸ مقاله نیز برای سخنرانی اعلام شد و و ۶۵ مقاله هم برای چاپ پوستر مورد موافقت قرار گرفت.

در این همایش مدیر کل کار و امور اجتماعی استان کرمان ،نیرو‌های کارآمد را شاخصه اصلی تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: این نیرو و شاخصه اصلی در قالب ایمنی در کار محقق می‌شود که امروز همایش دو روزه‌ای را در شهرستان سیرجان داشتیم و نتایج خوبی را در این زمینه مهم ایمنی ارائه داد.

 رضا اسماعیلی پور هماهنگی بین دانشگاهیان و جامعه کار را از دست آورد‌ها و اهداف همایش در سیرجان عنوان کرد و افزود: کسانی که در این زمینه هم کار علمی کردند و مقاله‌های خوبی هم ارائه دادند در معرض عمل و اجرا بگذاریم و نتایج خوبی را در دوجبهه کار و تولید به دست آوریم.

در پایان هم از ۳ مقاله برترو برگزیده همایش شامل محبوبه اسحاقی استاد یار بخش بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با مقاله استقرار سامانه مدیریت ایمنی بررفتاردر شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، میلاد محمود آبادی پزشک معدن سنگ آهن گل گهر با مقاله بررسی میزان کمبود ویتامین دی درکارگران و پرسنل این معدن وحمید رضا جعفری ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با مقاله بررسی زمین زیست محیطی آلودگی رادیو اکتیو در سنگ‌های گرانیتی درمعدن گرانیت ده سپاهان شرق سرچشمه تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از مقالات برتر در حوزه سلامت کار و محیط زیست سیرجان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.