نماینده، ولی فقیه در لرستان با آیت‌الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد

آیت الله میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان با آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر شیعه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد و گزارشی از ارائه آخرین وضعیت سیل در استان لرستان ارائه داد.

آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن اظهار تاسف از حادثه سیل مهیب و ویرانگر استان لرستان گفت: من از همان روز اول اخبار این حادثه را دنبال می‌کردم و بسیار مایل بودم که در کنار این مردم بودم و آنان را یاری می‌کردم.

این مرجع تقلید شیعه اظهار داشت: کمک و همدلی مردم تا این لحظه خوب بوده است، لکن مردم همچنان باید سیل زدگان را کمک کنند تا اینکه سیل‌زدگان زندگی مناسبی پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیون در امدادرسانی به مردم آن را بسیار با اهمیت دانست و افزود: روحانیون و مبلغین در ماه رمضان هم در مناطق سیل زده در کنار مردم باشند و من هم در ماه رمضان تعدادی از مبلغین را به مناطق سیل زده اعزام می‌کنم.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی همچنین با تجلیل از مردم پلدختر و معمولان در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های انقلاب اسلامی از صبر و مقاومت سیل زدگان و همت و ایثار مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به کمک ۱۰۰ میلیونی خود به سیل زدگان کشور از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر بیان داشت: در این حادثه نیز گروهی را فرستادم تا ۲۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی مشتمل بر کالا‌های اساسی و ۳ مدرسه شش کلاسه و ۳ خانه بهداشت و ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل زده احداث نمایند.

انتهای پیام/ ر

دیدار نماینده، ولی فقیه در لرستان با آیت‌الله العظمی نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.