قطع درختان در دره خان درسی ارومیه /با خاطیان برخورد می‌شود

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی از قطع درختان در دره خان درسی ارومیه خبر دادو گفت:با خاطیان برخورد می‌شود.

توضیحات روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص قطع درختان جاده ارومیه - اشنویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بدنبال انتشار خبری در خصوص قطع چند اصله درخت در جاده ارومیه - اشنویه با توجه پیگیری اداره روابط عمومی از یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری استان به اطلاع می‌رساند پیرو درج این خبر بلافاصله پیگیری موضوعات فوری در دستور کار گرفته که در این خصوص متاسفانه ۹ اصله درخت در این منطقه بدست افراد سود جو قطع شده بود که با کار انتظامی و قضایی خاطیان دستگیر شده و بعد از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده اند که در راستا دو دستگاه خود رو هم توقیف شده است.

سرهنگ ابراهیم پور فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: قطع درختان جنگلی طبق قانون ممنوع بوده و مبارزه جدی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

وی گفت:حمل نقل تنه درختان تجاری که به منظور زراعت چوب کاشت میشوند وبه مصرف صنعتی و تجاری می‌رسد ملزم به صدور مجوز از مراجع ذیصلاح بوده و هرگونه محموله بدون مجوز در استان توقیف و برخورد قانونی انجام می شود.
 
انتهای پیام/م
 

توضیحات روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص قطع درختان جاده ارومیه - اشنویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.