حقانیت دین اسلام از زبان استاد اسرائیلی + فیلم

موشیه شارون استاد دانشگاه بن گوریون از حقانیت دین اسلام صحبت کرد.

حقانیت دین اسلام از زبان استاد اسرائیلی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، موشیه شارون استاد یهودی دانشگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی از حقانیت دین اسلام صحبت کرد.

وی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: اسلام آخرین دین است و هر کس آن را پذیرفت خوش‌شانس است چرا که اسلام حق و تنها دین جامع و جهان شمول است. 

 

 


بیشتر بخوانید: نظر جالب فرمانده جدید سپاه درباره نتانیاهو + فیلم 


انتهای پیام/
 

سخنان پروفسور اسرائیلی درباره دین اسلام و یهود + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن شاداب
۰۶:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من نمیتوانم روی یک فلیم نیمه کاره فکر کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینکه این آقا پی به حقانیت اسلام برده کار پسندیده ایه ولی این کارش زمانی ارزش داره که این اعتقاد به قلبش بشینه مسلمان بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
اسراعیل دشمن اسلام است وقصدنابودی آنرا داردمومن زیرک است وگول شامورتی بازی رانمیخورد.دربهترین حالت این شخص نظرخودراداده است که اعتقادقلبی به آن ندارد واگرنه مسلمان شده وازاسراعیل خارج میشودالبته اگر اینکارراهم بکند من به اواعتماد نمیکنم ولی دشمن هم نمیدانمش . باید مواظب رفتار اینجور اشخاص بودشاید قصدنفوذدر کشورهای اسلامی وتوطعه گری داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
درست بنویس : اسرائیل - توطئه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
من تقریبا یک سال است که دارم با یهودیان اسرائیل از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار میکنم . البته از انجایی که کار من پژوهشی است با یک سری افراد ارتباط برقرار کردم . باور بفرمایید مردم اسرائیل در شرایطی زندگی میکنند که هیچ تبلیغاتی از دین دیگری ندیده اند و از کودکی تحت تاثیرات تبلیغات صیهونیست ها هستند و این موضوع را با دوستان حوزوی هم در میان گذاشتم که کم کاری از ماست که نتوانستیم در بین مردم اسرائیل نفوذ پیدا کنیم و از اسلام تبلیغ کنیم . باور کنید اولش کمی سخت است من در فضای مجازی در حال حاضر ارتباط برقرار کردم و کم کم میتوانیم اسلام واقعی را به آنها نشان دهیم . اوایل فکر میکردند من داعشی هستم بعد فکر میکردند من جاسوس هستم و کم کم که در مورد مشترکات صحبت کردم که ما حضرت موسی را قبول داریم و با مردم نا آگاه اسرائیل دشمنی نداریم کم کم الان دارم تبلیغ اسلام را میکنم و موفق هم هستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
برخی از کفار مکه در زمان پیامبر هم اسلام رو حق می دونستند بخاطر منافعشان از که از طریق بت ها بدست می اومد نمی تونستند قبول بکنند
شاید اسرائیلی ها با این کلیپ دارن خودشونو حق پذیر و خوب جلوه میدن در حالیکه در باطن و عمل اینطور نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایشان یک نفر از مردم اسرائیل هست که این نظرات را داره و ما سخن گفتن ایشان را می‌بینیم ولی عکس العمل های اطرافیان این آقا بعد از شنیدن این حرف را نمی‌بینیم و نمیتوانیم بگوییم که مردم اسرائیل خودشان را حق پذیر نشان میدهند ، با یک نظر سریعأ دید خوب نسبت به همه پیدا نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت خيلي عالي بود
آخرین اخبار