گرمای هوا شرایط را برای اسکان موقت سیل‌زدگان سخت‌تر کرده است

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: گرمای هوا و نبود امکانات بهداشتی کافی برای سیل‌زدگان شرایط را برای اسکان موقت آن‌ها سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل‌زده گفت: نبود امکانات کافی بهداشتی  برای سیل‌زدگان و زندگی در چادر، آن هم در وضعیتی که هوا رو به گرم شدن می‌رود، شرایط را برای مردم سخت‌تر کرده و ادامه اسکان موقت با این شرایط برای مردم بسیار سخت است.

وی با بیان این‌که جانمایی‌ها برای بازسایی واحد‌های مسکونی تخریب‌شده در حال انجام است، افزود : کانکسی در اختیار سیل‌زدگان قرار نگرفته و به مردم گفته شده که واحد مسکونی اجاره کنند و بنیاد مسکن هزینه اجاره آن را خواهد پرداخت.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنیاد مسکن به سیل‌زدگان اعلام کرده که اجاره‌بهای مسکن آنان را می‌پردازد و در شروع کار اجاره سه ماه را به صورت پیش‌پرداخت خواهد داد، اما مردم از این موضوع استقبالی نکردند و بیشتر به دنبال این هستند که هرچه زودتر تکلیف واحد‌های مسکونی خودشان مشخص شود.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه توزیع مواد غذایی از حالت اضطرار خارج شده و همانند روز‌های اول نیست، اما در این زمینه هم مشکلات هم‌چنان وجود دارد و شرایط یک شرایط عادی نیست.

انتهای پیام/م

گرمای هوا شرایط را برای اسکان موقت سیل‌زدگان سخت‌تر کرده

برچسب ها: اسکان موقت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.