حمایت شیرین عبادی از تحریم‌های ضدایرانی آمریکا

ضدانقلاب لندن‌نشین ضمن حمایت از تحریم‌های ضدایرانی آمریکا، خواستار قطع شبکه‌های ماهواره‌ای غیرفارسی‌زبان ایران شد.

حمایت شیرین عبادی از تحریم‌های ضدایرانی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیرین عبادی، ضد انقلاب فراری ساکن لندن، از آمریکا و کشورهای غربی خواست برنامه‌های تلویزیونی غیرفارسی‌زبان ایران را از شبکه‌های ماهواره‌ای قطع کنند.

شیرین عبادی که پس از فتنه ۱۳۸۸ تاکنون در لندن به سر می‌برد در گفتگو با شبکه تلویزیونی «الجزیره» ضمن حمایت از تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه مردم ایران، بار دیگر خواستار توقف پخش برنامه‌‌های تلویزیونی غیرفارسی‌زبان ایران از ماهواره‌های غربی شد.

عبادی با اذعان تلویحی به تأثیری‌گذاری شبکه‌های ماهواره‌ای ایران بر افکار عمومی جهان و روشن‌گری آنها در خصوص روابط سلطه و  استعمار جهانی افزود: «این یک شیوه تحریمی است که به ایران ضربه می‌زند. استفاده از چنین ماهواره‌هایی را برای ایران ممنوع کنید تا بلندگوهای تبلیغاتی ایران قطع شود».

او در این گفتگو همچنین خواستار تغییر قانون اساسی ایران شد.

آمریکا ۱۸ اردیبهشت سال گذشته به صورت یکجانبه و بدون دلیل خاصی از برجام که مورد تأیید جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل بود خارج شد و اعلام کرد کارزار فشار حداکثری علیه ایران را به راه خواهد انداخت تا صادرات نفت تهران را به صفر برساند و ایران را مجبور کند بار دیگر به میز مذاکره بازگردد تا «توافق بهتری» برای آمریکا رقم بخورد.

اما در آبان‌ماه گذشته و موعد بازگشت تحریم‌های اصلی، علی‌رغم تبلیغات رسانه‌ای سنگین برای صفر کردن صادرات نفت ایران، واشنگتن معافیت‌هایی را به مدت شش ماه برای هشت کشور واردکننده نفت و انرژی از ایران از جمله هند، چین و کره جنوبی صادر کرد. با این حال، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه ۱۰ روز پیش از پایان رسمی این دوره شش ماهه تأکید کرد واشنگتن از این پس هیچ معافیت تحریمی برای خرید نفت ایران را تمدید نمی‌کند. (اینجا)

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
شیرین عبادی وطن فروش شما وهمه نادان های خارج نشین ارزوی نابودی انقلاب را به گور خواهید برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
این که آدم نیسا مزدور کافر انشاالله که نسل کثیفش بدرک میره آرزو بگورببره که به ایران راهش بدند آدم نجس همنشین با نجسات است مثل وهابیون و دصهیونیستهای ...
Iran (Islamic Republic of)
ALISHAHIN
۰۷:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
لعنت بر تو اي شيرين تلخ تر از زهرمار
Iran (Islamic Republic of)
شرافت
۰۸:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وطن فروش یا قیمات نامش در تاریخ ثبت وظبط خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اينا کي ميخان بميرن
Switzerland
سعید فروزان
۰۳:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دارد خودش را آماده میکند تا دوباره جایزه نوبل بگیرد، حتما هم از طرف نینتانیاهو و کمیته صهیونیستی نوبل حمایت خواهد شد
Canada
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدر صورت اش شبیه سیرت اش است .زشت .پیر .عجوزه و فرصت طلب .مار کبرای .موج سوار بر مشکلات بنفع خودش .خوبه دشمن های وطن همشون کهنسالان ایند و رفتنی به جهنم
Canada
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
صد در صد باید این عجوزه اینو بگه .بخاطر چی بهش حایزه نوبل دادند .چونکه دانشمند بود یا چیزی را اختراع کرده بود .نه بخاطر اینکه خاین .حاسوس .نفوذی .وطن فروش بود .بهش دادند .
آخرین اخبار