مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

حماقت دشمنان سبب افزایش حمایت مردم از سپاه شد

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: حماقت دشمنان سبب افزایش حمایت مردم از سپاه شد.

حماقت دشمنان سبب افزایش حمایت مردم ازسپاه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در همایش مشترک طلاب و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تفرش که در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا، گفت: حماقت دشمنان سبب شد که حمایت مردم از نیروی انقلابی و وفادار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش یابد و کارکرد سپاه در جامعه تحکیم یابد.

آیت الله سپاسی آشتیانی افزود: پس از انقلاب اسلامی نیرو‌های سپاه و بسیج در مقاطع مختلف تاریخ کشور از جمله دوران سازندگی، هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه و حتی در رفع محرومیت و کمک رسانی در حوادث طبیعی به خوبی عمل کرده اند و همیشه پای کار نظام بوده و هستند.

وی وفاداری به ولایت، پای کار بودن و بصیرت نیرو‌های سپاه و بسیج را از ویژگی‌های این نهاد مردمی و انقلابی عنوان و تصریح کرد: این ویژگی‌ها و مولفه‌ها باعث شده که دشمنان نظام و انقلاب باتوجه به شکست توطئه‌ها و کارشکنی هایشان توسط این نهاد‌های انقلابی، سپاه را در لیست خود به عنوان تروریست معرفی کند.

آمریکا و اسرائیل خود عامل تروریسم در منطقه هستند

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل خود تروریسم در منطقه هستند بیان کرد: این مضحک است که نیروی نظامی یک کشور را که براساس قانون آن کشور است تروریست معرفی کنند.

وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش و دیگر گروهک‌های ترویستی در منطقه هنوز گلوله‌ای به سمت صهیونیست‌ها و آمریکا شلیک نکرده اند، ولی مردم مسلمان را در کشور‌های مختلف به خاک و خون می‌کشند و این نشان از همدستی نیرو‌های تروریستی با آن‌ها دارد.

آیت الله سپاسی تصریح کرد: براساس معیار امام خمینی (ره)، هر نیرویی که شیاطین روی آن‌ها حساس هستند نیروی خوب و هر نیرویی که شیاطین از آن‌ها تعریف می‌کند، همدست شیطان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.