ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به ۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اشتغال بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف این نهاد است ، گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اشتغال بهره‌مند شدند.

وی همچنین ارائه آموزش مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف درزمینهٔ کسب‌وکار را از فعالیت‌های آموزشی برای آماده‌سازی افراد تحت حمایت برای ورود به بازار کار برشمرد و افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان تحت حمایت در سه بخش مهارت‌آموزی، پایدارسازی و مقدماتی در زمینه‌های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع‌دستی و خدمات برگزار شده است.

الهی راد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش مهارتی و پایدارسازی توسعه گفت: ۲۴۱ نفر از شرکت‌کنندگان در بخش کشاورزی ، هزار و ۵۴۳ نفر در بخش دامپروری ، ۱۶۹ نفر در بخش صنایع‌دستی و ۹۵۰ نفر در بخش خدمات از این دوره‌های بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای مربوط به بخش دام‌پروری بوده‌اند و از مجموع شرکت‌کنندگان در دوره‌های فنی و حرفه‌ای دو هزار و ۱۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

وی با بیان این که سال گذشته ۱۰۱ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق کاریابی وارد بازار کارشدند، گفت: مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد به استقلال اقتصادی برسند.

انتهای پیام / ب

بهره مندی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.