آمادگی ۳۶ مرکز خرید تضمینی گندم در استان اردبیل

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل از آمادگی ۳۶ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید صولت، مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل از آمادگی سیلو‌های استان اردبیل برای انبارداری گندم خبر داد و گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در خرید گندم در سالجاری کلیه مشکلات و تنگنا‌ها برداشته شده است و امیدواریم که علملیات خرید و حمل و انبارداری با موفقیت و سرعت عمل و دقت انجام گیرد.

وی افزود: خرید سهل و آسان و قانونمند و همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و موفقیت در خرید را در سالجاری تضمین خواهد کرد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: تعداد ۳۶ مرکز خرید از لحاظ فنی و بهداشتی از هم اکنون آماده خرید گندم هستند و سعی شده است کلیه مسائل بهداشتی از قبیل درزگیری انبار‌ها، سم پاشی انبار‌ها و ایجاد سرویس‌های بهداشتی برای تولید کنندگان فراهم شود.

صولت افزود: در عملیات خرید گندم از تولید کنندگان به هیچ وجه هزینه‌ای از بابت تخلیه و حمل و انبار داری و هزینه باسکول و ... دریافت نخواهد شد.

وی اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم در خصوص استاندارد سازی باسکول‌های ثابت و متحرک، تکمیل آزمایشگاه‌ها و رفع نواقصات برقی و مخابراتی صورت گرفته و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام/ح

آمادگی سیلو‌های استان اردبیل برای انبارداری گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.