برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم گیلان که با محوریت ماه رمضان و بررسی وضعیت سواحل استان برگزار شد با بیان اینکه باید در ماه مبارک رمضان فضای معنوی جامعه و استان پررنگ‌تر شود، گفت:در این ماه مبارک باید از اعمالی که موجب حرمت شکنی می‌شود پیشگیری کرد.

وی، با بیان اینکه نباید ظواهر جامعه به گونه‌ای باشد که حرمت ماه مبارک شکسته شود، افزود: با هنجارشکنان در ماه رمضان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه برای هر دستگاه مرتبط وظایفی در این ماه مبارک تعریف شده است، گفت: همه دستگاه‌های متولی باید بر اساس  وظایف خود عمل کنند و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت دقیق بر توزیع کالا‌ها و قیمت‌ها و فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها داشته باشند.

احمد سیاوش پور ، در ادامه با ابراز تاسف از آمار بالای غرق شدگان در سواحل خزر در سال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه هر سال شاهد غرق شدن تعداد زیادی از هموطنان در خارج از طرح‌های سالم سازی دریا در سواحل خزر هستیم که ضروری است نهاد‌های متولی با برنامه ریزی مناسب و کارشناسانه برای کاهش این آمار‌ها همت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان بر خورد می‌شود

برچسب ها: دادگستری ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.