ثوری: احدی یک سرمایه‌ی ملی است/ تیم ملی بوکس کمپ مستقل برای تمرین ندارد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اکبر احدی یکی از سرمایه‌های ملی است و در صورت نیاز از او استفاده خواهد شد.

ثوری: اکبر احدی یک سرمایه ی ملی بوکس است/ تیم ملی بوکس کمپ مستقل برای تمرین ندارد

حسین ثوری رئیس فدراسون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا کار‌های اولیه‌ی حضور مربی قزاقستان در ایران انجام شده است و او تا یک ماه آینده به ایران می‌آید. این مربی برای حضور در ایران اختیار کامل می‌خواهد. تلاش کردیم یکی از مربیان بزرگ و با سابقه‌ی خوب را برای تیم ملی بوکس انتخاب کنیم. اکبر احدی یک سرمایه‌ی ملی است. هر جایی که احساس شود که وجود احدی برای تیم ما موثر خواهد بود قطعا از او برای منافع بوکس کشور استفاده خواهیم کرد.

او درباره داوری‌های مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نتایج مسابقات قهرمانی آسیا بسیار نزدیک بود و کشور‌های مختلف که کار‌های زیر بنایی انجام می‌دهند در نتیجه نفوذ بیشتر داشتند. در بازی‌هایی که نتیجه مساوی بود رای نهایی را به سود کشوری که تاثیر بیشتری در توسعه‌ی بوکس جهانی داشته است، می‌دادند. ما یک مشکل اساسی در بوکس داریم و آن نیز نداشتن زیر ساخت‌های مناسب در بوکس است. هنور ما یک کمپ مستقل برای بوکس کشور نداریم و باید روی این مشکل انرژی بذاریم و کمپ نیمه کاره‌ی آزادی را تکمیل کنیم. با تکمیل این کمپ می‌توانیم میزبانی مسابقات مهم را داشته باشیم و ارتباطاتمان را با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی قوی کنیم تا در رقابت‌های مهم حق ملی پوشان ضایع نشود.

ثوری در ادامه عنوان کرد: مشکلات سلسله مراتب در کنار هم قرار می‌گیرد و مجموع آن‌ها باعث می‌شود تا تیم ملی نتایج لازم را نگیرد. در حال حاضر در محل تمرین تیم ملی مستاجر هستیم و یک محل تمرین مستقل برای بوکس نداریم. این اتفاق بر عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد. اگر تیم ملی یک محل مستقل برای تمرین داشته باشد می‌توانم با توجه به آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا تیم‌های ملی را بهتر حمایت کنیم. در حال حاضر آمادگی این را داریم که تیم‌های مختلفی را در اردو هایمان داشته باشیم، اما جای مناسبی برای تمرین آن‌ها نداریم. باید کار‌های پایه‌ای را از رده‌ی نونهالان انجام دهیم که این امر نیازمند دو سه سال زمان نیاز دارد.

رئیس فدراسیون بوکس درباره ادعا‌های انجام دادن لابی علیه تیم ملی گفت: ازچنین چیزی اطلاعی ندارم.

ثوری درباره بی اطلاعی روزبهانی از تقدیم کردن مدال او به موزه ورزش گفت: صبح امروز با روزبهانی صحبت کردم و سو تفاهم رفع شد.

ثوری در پایان اظهار کرد: باید برای کمک به بوکس کنار هم باشیم و آستانه‌ی تحمل را بالا بریم، نقد‌های منصفانه را بپذیریم، دنبال خراب کردن یکدیگر نباشیم و استعداد‌های بوکس را به خوبی بشناسیم و از آن‌ها به درستی استفاده کنیم. باید استان‌های را تقویت کنیم چرا که بال‌های فدراسیون محسوب می‌شوند. باید به رده‌های سنی پایه توجه شود که این اتفاق در فدراسیون افتاده است. همه‌ی این اتفاقات نیازمند طی شدن یک زمان ۳ یا ۴ ساله است.


بیشتر بخوانید:

ثوری پول‌های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می‌کند/ یک ریال پول فدراسیون خرج نیاز‌ بوکسور‌ها نشده است

بی اطلاعی قهرمان بوکس از اهدای مدالش به موزه ملی ورزش

مظاهری: ثوری باید برای لابی‌های انجام شده در آسیا پاسخ گو باشد/ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بوکس ورود کنند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار