مدیرعامل رجا مطرح کرد؛

برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور/ ارزیابی خسارت سیلاب در شبکه ریلی ادامه دارد/مسیر تردد ریلی آق‌قلا مسدود است

ارزیابی خسارت سیلاب و حوادث در شبکه ریلی همچنان ادامه دارد/مسیر تردد ریلی آق‌قلا مسدود استمدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه ریلی کشور به جز در منطقه آق قلا، کاملاً آزاد و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران  در گرمسار گفت: در بعضی از نقاط از جمله آق قلا همچنان با مسئله آب گرفتگی مواجه هستیم اما در این نقطه هم خوشبختانه کمترین خسارت وارد شده است.

وی افزود: در منطقه گلستان و در محدوده آق قلا چند نقطه از شبکه راه آهن به تشخیص ستاد بحران در راستای جریان آب بازگشایی شده که اکنون پرسنل شبکه راه آهن مشغول مرمت و بازسازی این نقاط هستند.

رسولی با بیان اینکه این شرکت در ایام نوروز و حادثه سیل برای روستاهایی که در گیر سیل شده بودند شرایط سکونت موقت با در اختیار قرار دادن واگن‌های باری مسقف را فراهم کرد، گفت: این تجربه بسیار خوبی بود و ما دریافتیم که می‌توان از این طریق خدمت رسانی خوبی را به هموطنان داشته باشیم.

وی  درباره طرح قطار برقی تهران – گرمسار و با بیان اینکه این طرح در حال پیگیری است، افزود: این طرح توسط فاینانس روسیه در دست اقدام و مسائل حقوقی و اداری آن در حال پیگیری است لذا امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

انتهای پیام / گ 

حضور مدیرعامل رجا در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.