استاندار یزد مطرح کرد:

یزد محور اخلاق حرفه‌ای وکالت در کشور

استاندار یزدگفت: اخلاق حرفه‌ای استان یزد می‌تواند در صدر کانون‌های وکلا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در دیدار رئیس وکلای دادگستری استان گفت: خوشبختانه در فعالیت کانون وکلا چند نکته قوت و ارزشمند وجود دارد که باعث تعامل و همراهی در بین دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی استان شده است.

وی افزود: تعامل و همراهی وکلای استان با دستگاه‌های مختلف و فعالیت‌های اجتماعی محور کانون وکلا در مسائل فرهنگی و زیست بوم  بسیار ارزشمند است.

استاندار یزد با اشاره به استقرار کانون وکلا در بافت تاریخی بیان کرد: استقرار کانون وکلا در بافت تاریخی بعد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زیادی دارد و این روحیه‌ای که در اعضا وجود دارد نشان می‌دهد که کانون در حوزه‌های مختلف می‌تواند به خوبی ظاهر شود.

وی ادامه داد: اخلاق حرفه‌ای استان یزد می‌تواند در صدر کانون‌های وکلا قرار گیرد و یزد به محور اخلاق حرفه‌ای وکالت در کشور تبدیل شود چراکه این اخلاق حرفه‌ای اعتباری برای استان است.

طالبی با اشاره به برگزاری همایش حقوق کودک و سی و دومین همایش اسکودا در یزد، تصریح کرد: امیدوارم که از این همایش خروجی مناسبی بیرون بیاید و یادگاری برای استان بماند و فرهنگ استفاده از وکیل نیز در بسیاری از مراودات و جامعه نیز نهادینه شود و یکی از استان‌هایی باشیم که به خوبی وکیل را پذیرش می‌کنیم و با جدیتی که در وکلای استان و اعضای کانون وجود دارد بتوان این موارد را تحقق بخشید.

انتهای پیام/ی

اخلاق حرفه‌ای اعتباری برای استان یزد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار