توقیف ۸ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس از توقیف ۸ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه در شهرستان‌های استان خبر داد.

موسوی فر مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ۶ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه‌های استان توقیف شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه لودر در رودخانه نوبندگان فسا، یک دستگاه لودر در رودخانه غیاث آباد فسا، یک دستگاه لودر در رودخانه سنگ چارک شهرستان داراب و یک دستگاه لودرو و ۴ دستگاه کامیون در رودخانه سفید روستای موردک به علت برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه توقیف و به کمک ماموران نیروی انتظامی و گرفتن مجوز از مراجع قضایی به پارکینگ انتقال داده شدند.

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس با بیان اینکه تغییر اقلیم و پایین آمدن آب رودخانه‌ها نباید بهانه‌ای برای تصرف این بستر باشد، اضافه کرد: با هر گونه تجاوز به بستر رودخانه‌ها با جدیت برخورد می‌شود.

موسوی فر با اشاره به اینکه تاکنون در زمینه ساماندهی حریم رودخانه های استان، اقدامات خوبی انجام شده، ابراز امیدواری کرد: با آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها از تکرار فاجعه زیست محیطی در استان جلوگیری شود.

توقیف ۸ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه

توقیف ۸ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز مصالح از حریم رودخانه

انتهای پیام/چ

توقیف خودروهای برداشت غیرمجاز از حریم رودخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار