عضو شورای اسلامی شهر تفت مطرح کرد:

مساعدت ویژه مسئولان جهت رفع خسارت‌های ناشی از سیل در تفت

عضو شورای اسلامی شهر تفت با اشاره به خسارت سیل در این شهرستان گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توان مرمت آسفالت‌های معابر شهری و روستایی را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مهدی اعرابی عضو شورای اسلامی شهر تفت در گردهمایی اعضای شورای اسلامی تفت  با اشاره به بارش‌های اخیر به موضوع احیای قنوات گفت: شهرستان تفت پس از گذراندن یک دهه خشکسالی بسیاری از مزارع کشاورزی آن از بین رفته که خوشبختانه امسال به واسطه بارندگی‌ها و وضعیت منابع آب، وضعیت کشاورزی مساعد است که چنانچه امکان پذیر باشد تسهیلات حمایتی برای احیا قنوات به عنوان منابع کشاورزی برای روستا‌ها پیش بینی و در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و فرسودگی معابر شهری و روستایی  افزود: بارندگی‌های اخیر که باعث از بین رفتن  آسفالت‌های شهر شده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توان مرمت  آسفالت‌های معابر شهری و روستایی را ندارند لازم است در این راستا مساعدت‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

اعرابی با اشاره به  روشنایی کمربندی تفت  خواستار همکاری بیشتر عوامل وزارت نیرو و عمل به تعهدات خود از طرف اداره برق شد.

محمد حسین بهارستان تفتی رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان تفت ضمن معرفی اعضای شورای شهرستان و بیان روند عملکرد شورای شهرستان، آمادگی شورای شهرستان در خصوص پیگیری مشکلات سطح شهرستان اعم از روستاها، دهستان‌ها و بخش‌ها و شهر‌ها را اعلام کرد و از روسای شورا‌ها خواست مسائل خود را از طریق نماینده خود در شورای شهرستان مطرح کنند تا در شورای شهرستان پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان تفت یک شهرستان پراکنده و دارای روستا‌های دور دستی است خطاب به نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از این نمایندگان مردم بیش از صد کیلومتر مسیر طی کردند تا در این جلسه حاضر شوند و این یعنی احترام متقابل به شما و دستگاه اجرایی و توقع دارند درخواستهای آنها را که برخواسته از درد مردم و اهالی هر منطقه هست را جدی بشمارید و برای حل مشکالت مردم تلاش کنید.

به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شورا‌ها اعضای شورا‌های شهر و روستای شهرستان تفت با دهقانی نماینده مردم تفت و میبد و محامدی فرماندار تفت دیدار کردند.

این دیدار که با حضور اعضای شورا‌های شهر و روستای شهرستان تفت برگزار شد تعدادی از نمایندگان بخش‌های مختلف به بیان مشکلات و مباحثی از منطقه خود پرداختند.

انتهای پیام/ی

همکاری مسئولان جهت رفع مشکلات  شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار