نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛

مجاهدت در عرصه علمی به حل مشکلات اقتصادی کمک می‌کند

پورابراهیمی گفت: امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است و تلاش ما درون دانشگاه‌ها می‌تواند برای حل مشکلات کشور کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در آیین تجلیل از معماران در روز معمار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان گفت: دانشگاه‌های ما در حوزه‌های فنی به خوبی ورود کرده اند و ظرفیتی برای استان ایجاد شده که از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود:دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دلیل نقشی در حوزه اجرا دارند نقش ویژه‌ای را می‌تواند ایفا کنند و انتظار هم است از این ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

پورابراهیمی به حوزه مباحث اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تمام تلاش دشمن این است که ما را با مشکل مواجه کند، در حوزه اقتصادی شرایطی ایجاد کردند که عملیات اجرایی در کشور ما متوقف و مباحث کلان ما با مشکل مواجه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اقدامات اخیر مجلس برای مواجهه با اقدامات اخیر امریکا یاد کرد و بیان داشت: ادبیات قلدرمابانه آمریکا به رغم ایجاد فضای روانی در دنیا، مورد نفرت کشور‌ها قرار دارد.

وی مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی در برابر استکبار را نام برد و تصریح کرد: آمریکا در بحث تحریم اشتباه کردند و فکر می‌کنند می‌توانند ما را متوقف کنند.

پورابراهیمی افزود: ما در مقطع خاصی قرار داریم، امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است و تلاش ما درون دانشگاه‌ها می‌تواند برای حل مشکلات کشور کمک کند.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی از اقتدار اقتصادی درونی برخوردار است، البته ادبیات دولت هم باید در شرایط کنونی و برابر با جنگ اقتصادی انطباق پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی رویکرد و حمایت خود را اعلام کرده و در کنار دولت می‌ایستد که بتواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید.

انتهای پیام/ی

مجلس برای حل مشکلات اقتصادی در کنار دولت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار