اهل تسنن فهرج اعدام مسلمانان را در عربستان محکوم کردند

اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج اعدام ۳۷ نفر از مسلمانان عربستانی به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  مولوی عبیدالله شهیکی ،اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج ،با محکوم کردن اعدام ۳۷ نفر از مسلمانان عربستانی به دست رژیم آل سعود آن را یک جنایت دانست که به دست رژیم آل سعود صورت گرفت .

وی اظهار داشت: کسانی که نقد می‌کنند و اعتراضی دارند حق آن‌ها گردن زدن نیست .

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج با محکوم کردن اعدام ۳۷ نفر از مسلمانان عربستانی به دست رژیم آل سعود آن را یک جنایت و حادثه تاسف بار دانست که رژِیم آل سعود در آن جنایتی مرتکب شد که ۳۷ نفر از نخبگان مسلمان عربستان را گردن بزند.

مولوی شهیکی افزود: دین ما اسلام است و اسلام هیچ زمانی به ما اجازه نمی‌دهد چنین کاری انجام دهیم.

امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج در ادامه تاکید کرد: هرکس در دنیا در هر لباس و قومی و مذهبی باشد چه مسلمان باشد و چه مسلمان نباشد نباید گردن او را بزند و کسی که نقد می‌کند اعتراض می‌کند و می‌گوید این روش شما اشتباه است حق او گردن زدن نیست.

وی در ادامه هدف از اعدام مسلمانان را از سوی رژیم آل سعود برای حفظ موقعیت و جایگاه حکومت بیان کرد و گفت: هدف آن‌ها از این جنایات این است که بدنبال موقعیت و جایگاه خود هستند و احساس خطر می‌کنند و هرکسی اعتراض کند جلوی او را می‌گیرند و گردن او را می‌زنند و این کار امروز آن‌ها نیست و چندین سال است که این جنایات را مرتکب می‌شوند.

مولوی شهیکی در ادامه خطاب به سکان داران کشور‌های اسلامی گفت: همان سیره و روشی که پیامبر اسلام داشتند اگر کسی صاحب نقد و اعتراض بود حرف‌های مردم را گوش می‌کردند به این مطالب توجه کنید و مسلمانان را به سادگی از بین نبرید و کسی هم اعتراض دارد حرف او را گوش دهید و حق او کشتن نیست.

همچنین مولوی محسن شهیکی نیز در گفتگویی با محکوم کردن اعدام ۳۷ نفر از مسلمانان عربستانی به دست رژیم آل سعود گفت: کشور عربستان تعدادی از افراد جامعه شان که انتقادی داشتند و این انتقادشان را به حکومت گفتن به جای اینکه حرف آن‌ها گوش بکنند آن‌ها راگردن زدند و گردن زدن آن‌ها باعث شد تمام مسلمانان دنیا ناراحت بشوند و کار این‌ها باعث می‌شود تمام صاحبان قدرت از این‌ها یاد بگیرند ،کسی که می‌آید انتقاد می‌کند آن را می‌کشند و از بین می‌برند ما از آل سعود و دیگر قدرت‌ها می‌خواهیم چنین کاری انجام ندهند و ما اهل تسنن اعدام ۳۷ نفر از نخبگان عربستان را محکوم می‌کنیم.

همچنین منصور شهیکی از معتمدین روستای جلال آباد و کاظم آباد بخش نگین کویر فهرج گفت: شهادت ۳۷ نفر از مسلمانان را در عربستان سعودی توسط پادشاه خود فروخته غربی به شدت محکوم می‌کنیم کار بسیار بدی انجام شده و قلب‌های ما جریحه دار و ناراحت است و تمام مسلمانان دنیا این حادثه تلخ را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/ی

محکومیت اعدام مسلمانان در عربستان

برچسب ها: اخبارسیاسی ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار