رئیس شورای شهر تهران گفت: مدیران و مسئولان ذی‌ربط باید تلاش کنند که با پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران باری را از روی دوش آن‌ها بردارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: فردا روز کارگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران است و دوازدهم اردیبهشت به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

هاشمی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری باید تلاش شود تا کمی از مشکلات انبوه قشر کارگر که بیشترین فشار در جامعه بر روی دوش آن‌ها است، برداشته شود.

وی با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق کارگران در کشور افزود: در این زمان که کشور با تورم چشمگیری مواجه است، مدیران و مسئولان ذی‌ربط باید تلاش کنند که با پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران باری را از روی دوش آن‌ها بردارند و این نکته را فراموش نکنند که جایگاه کارگر تا حدی رفیع است که پیامبر اسلام (ص) بر دست آن‌ها بوسه زده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز دوازدهم اردیبهشت ماه و روز معلم تصریح کرد: در این هفته ما روز معلم را پیش رو داریم.

وی ادامه: همزمانی روز معلم با روز شهادت آیت الله مطهری نشان از اعتماد امام خمینی (ره) به این چهره تاثیرگذار انقلاب اسلامی دارد.

هاشمی ادامه داد: باید به وضع معیشت فرهنگیان که با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند رسیدگی شود که یکی از آن‌ها بحث فرهنگی و اجتماعی است و تمام تلاش ما این است که در بخش‌های مختلف و  زیرساخت‌های شهرداری تهران به این قشر خدمتگزار جامعه خدماتی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ضرورت رفع مشکلات قشر کارگر در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار