پیشنهادات خارجی به مربی تیم ملی دوومیدانی

سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی از سوی چند کشور پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت بهنام شیری پرتابگر کشورمان را برعهده داشت قراردادش با فدراسیون دوومیدانی به پایان رسیده است. 

سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی در حاشیه مسابقات قهرمان آسیا  دیدارهایی با مسئولان فدراسیون دوومیدانی مالزی، عراق، کویت و قطر داشت تا در صورت توافق طرفین به عنوان مربی در یکی از این کشورها فعالیت کند. البته  سپهرزاد بیان کرد که اولویت اصلی اش مربیگری در ایران است اما اگر اعضای سازمان تیم ملی دوومیدانی تمایلی به ادامه همکاری با او را نداشته باشند شاید مجبور شود از ایران برود. 

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره احتمال ترک ایران از سوی سپهرزاد بیان کرد: سپهرزاد یکی از بهترین مربیان ماست و به طور حتم قراردادش را تمدید می کنیم.  ترجیح می دهم که سپهرزاد هدایت دوومیدانی کاران کشورمان را برعهده داشته باشد چرا که مربی خارجی  دستمزد زیادی می گیرد و آن قدر هم نمی تواند به دوومیدانی کشورمان کمک  کند. 

او بیان کرد: سپهرزاد رزومه خوبی در دوومیدانی کشورمان دارد و شاگردش سال گذشته یک طلا در قهرمانی آسیا گرفت و امسال هم بهنام شیری پرتابگر کشورمان که زیر نظر سپهرزاد کار می کرد مدال نقره را کسب کرد.به هر حال  به نظرم سپهرزاد ایران راترک نمی کند اما همه تلاش خود را می کنیم که این مربی  را  حفظ کنیم و نگذاریم به کشور دیگری برود. 


بیشتر بخوانید: 

بحرین بام آسیا را از چین ربود/ ایران در جایگاه یازدهم ایستاد

بازگشت تیم ملی دوومیدانی به ایران در غیاب حدادی

فیروزی: دو و میدانی کاران ما در حال و هوای نتایج دوره قبل قهرمانی آسیا بودند


انتهای پیام/ 

واکنش فدراسیون دوومیدانی به خبر پیشنهادات خارجی مربی تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار