رئیس پلیس راه استان مرکزی از برنامه ریزی برای رفع ۳۲ نقطه حادثه خیز این استان خبرداد.

برنامه ریزی برای رفع ۳۲ نقطه حادثه خیز استان مرکزیسرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، با اشاره به وجود ۳۲ نقطه حادثه خیز در استان گفت: تمامی نقاط حادثه خیز با نسب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اشکارسازی شده اند که برنامه ریزی شده امسال با همکاری راهداری و راه و شهرسازی این نقاط رفع شود.

سرهنگ کهریزی افزود: تمامی نقاط حادثه خیز با نسب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اشکارسازی شده اند که برنامه ریزی شده امسال با همکاری راهداری و راه و شهرسازی این نقاط رفع شود.

وی با بیان اینکه به دلیل رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در فروردین ماه امسال شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته بودیم اضافه کرد: بی توجهی به جلو که عمدتا ناشی از خستگی و خواب الودگی است، انحراف به چپ و واژگونی که ۴۵ درصد را به خود اختصاص داده است، بیشترین علل تصادفات در محور‌های استان بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: رانندگی با سرعت مطمئن، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان و رانندگی نکردن در حال خستگی و اخواب الودگی از مهمترین راهکار‌های کاهش حوادث رانندگی در محور‌ها است.

فعالیت ۲۶ دستگاه دوربین ثبت تخلفات سرعت در استان مرکزی

سرهنگ کهریزی افزود: در استان مرکزی ۲۶ دستگاه دوربین ثبت تخلفات سرعت فعال است که ۸ دستگاه در آزاد راه ساوه-همدان، ۱۱ دستگاه در محور ساوه- تهران، ۲ دستگاه در محور اراک به سلفچگان و ۵ دستگاه هم در محور اراک- توره- بروجرد نصبند و ۲۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری هم بمنظور بررسی وضعیت جوی وترافیکی محور‌ها فعال در محور‌های استان فعال است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.