برنامه ریزی برای رونق تولید در دستور کار شورای اداری زرندیه

در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه برنامه ریزی برای رونق تولید تصویب شد.

برنامه ریزی برای رونق تولید در دستور کار شورای اداری زرندیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با حضور اعضاء و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شدو در این جلسه مصوب شد به منظور اجرائی شدن شعار سال جاری با عنوان رونق تولید که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است و مورد تاکید رئیس محترم جمهوری قرار دارد کلیه مدیران دستگا‌های اجرائی شهرستان برنامه ریزی مدون انجام دهند.
همچنین مصوب شد که همه دستگا‌های اجرائی شهرستان زرندیه به منظور انعکاس اخبار و گزارش عملکردشان در زمینه رونق تولید و دیگر اقدامات به مردم با خبرگزاری صدا و سیما همکاری‌های مستمر داشته باشند.

در این جلسه همچنین شناسائی و اولویت بندی و برنامه ریزی برای نقاط حادثه خیز و بحران زا برای شهرستان و اعلام به مدیریت بحران استان مرکزی و نظارت جدی و مستمر در راستای جلوگیری از ساخت و ساز‌ها در مسیل‌ها و حریم رو دخانه‌های شهرستان زرندیه به تصویب رسید.

همچنین مصوب شد مسیر رودخانه‌ها و سد‌های شهرستان لایروبی شود، سطح پوشش‌های مختلف بیمه‌ای در سطح شهرستان وسطح مقاومت صنایع و بخش کشاورزی در مقابله با بلایای طبیعی ارتقاء یابد و قبور مطهر شهدا در بخش مرکزی و خرقان شهرستان زرندیه ساماندهی شود.

انتهای پیام/ ج

مصوبات جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه در موضاعات رونق تولید و بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.